.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راهپيمايي پرشكوه ‪ ۲۲‬بهمن در استان گلستان برگزار شد

همزمان با سالروز پيروزي انقلاب اسلامي مردم شهرها و روستاهاي استان گلستان با حضور در راهپيمايي ‪ ۲۲‬بهمن حماسه ديگري را رقم زدند.

به گزارش ايرنا ، مردم با حضور در اين مراسم ضمن بيعت مجدد با آرمانهاي بنيانگذار جمهوري اسلامي و محكوم كردن تجاوزهاي رژيم صهيونيستي در فلسطين، استفاده از انرژي صلح‌آميز هسته‌اي را حق خود خواندند.

در گرگان مركز استان گلستان، اين مراسم با حضور خيل عظيم مردم هميشه در صحنه در مسير ميدان مازندران تا ميدان وحدت از ساعت ‪ ۱۰‬صبح آغاز شد.

راهپيمايان در اين مراسم با سردادن شعارهاي "مرگ بر آمريكا، مرگ بر اسراييل و مرگ بر انگليس" بار ديگر خشم و نفرت خود را از آمريكاي جنايتكار و هم‌پيمانانش اعلام نمودند.

شركت‌كنندگان در اين راهپيمايي با سردادن شعار "انرژي هسته‌اي حق مسلم ما است، هيهات من‌الذله شعار ملت ما است، حسين حسين شعار ما است شهادت افتخار ما است" ضمن درخواست استفاده از انرژي صلح‌آميز هسته‌اي، بار ديگر با شعار امام حسين(ع) در روز عاشورا(هيهات من‌الذله) ياد و خاطره حماسه عاشورا را زنده كردند.

مردم گرگان همچنين با شعار "اي رهبر آزاده آماده‌ايم آماده، واي اگر خامنه‌اي حكم جهادم دهد ارتش دنيا نتواند كه جوابم دهد" با رهبر معظم انقلاب اسلامي تجديد بيعت نمودند.

در پايان اين مراسم قطعنامه سراسري پاياني ‪ ۲۲‬بهمن قرائت شد، كه شركت كنندگان در پايان هر بند با سردادن شعار "الله‌اكبر" اين قطعنامه را به تصويب رساندند


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.